Ons werk :
De site :
Beter dan een Call Center, het is een echt Ontwikkelingscentrum.
Alleen actief in Outbound, Business to Business, zijn rol is het ontwikkelen van uw professionele klanten.
Creatie van een op maat gemaakt CRM-systeem dat is afgestemd op prospectieactiviteiten.
Synchronisatie met andere CRM-tools en platforms om een naadloze integratie met de bedrijfsprocessen mogelijk te maken en het beheer van klantgegevens via verschillende kanalen te vergemakkelijken.
Volledige opvolging van organisatorische workflows, inclusief het beheer van taken, afspraken, verkoopkansen, offertes, bestellingen en facturen, om informatie te centraliseren en verkoopprocessen te optimaliseren.
Beheer van een website, intranet en extranet om vlotte en effectieve communicatie tussen verschillende leden van het bedrijf, evenals met klanten en externe partners, te waarborgen.
Integratie van een bestaand VOIP-platform voor internet-telefonie, waardoor oproepen, oproepopnames, voicemail en andere telefoonfunctionaliteiten direct vanuit het CRM kunnen worden beheerd.
Kortom, de creatie van een op maat gemaakt CRM-systeem voor prospectieactiviteiten omvat synchronisatie met andere tools, volledige opvolging van organisatorische workflows, beheer van een website, intranet en extranet, en integratie van een VOIP-platform voor internet-telefonie.
Ontdek onze andere website- en webapplicatieprojecten.